joi, 14 iulie 2011

nightwish

 Am tot uitat sa scriu ceva interesant :) -despre preferintele mele muzicale. Cand mergem cu masina si ma ia somnu sau alte stari de-ale mele de agitatie, tati da muzica tare iar eu tac instantaneu. Se pare ca Nightwish sunt uni din preferatii mei :). Ai mei au 'testat' treaba asta doar pe formatia asta. Important e ca ma calmez si uit de orice problema care ma apasa in minutele dinainte :).
In rest, zilele trec, eu m-am cumintit si devin tot mai interesat de ce se intampla in jurul meu cu fiecare zi care trece.
Nu mai stiu daca am mai scris, dar zilele astea am avut o mica problema de sanatate: am facut bronsita si am tusit ca un magarus. Se pare ca sursa micii raceli a fost aerul conditionat din masina. Ce sa-i faci cu caldurile astea? Ne coacem in masina daca nu este un pic de aer. Acum sunt mai bine si mai tusesc foarte rar.

Va saluta Edu






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu