luni, 7 noiembrie 2011

hopa sus!

In sfarsit am reusit sa-mi gasesc echiulibrul si reusesc sa stau singur in fundic, fara sprijin. Adevarul e ca mami nu a insistat foarte mult cu asta si a inceput destul de tarziu sa ma puna in fund (dupa 6 luni, nici intr-un caz la 4-5 cum zic multe mamici ca fac cu bebeii lor). 'Toate la timpul lor' zice ea tot timpul;nici cu Ana nu a insistat prea repede nici cu statul in fund, nici cu mersul . Asta e felul in care gandesc ai mei si oricum, important e sa fim sanatosi si cu siguranta toate noutatile se vor intampla atunci cand le e vremea. Cel mai bine ma joc in patut, acolo spatiul e restrans iar posibilitatea de a ma rasturna intr-o parte sau alta e mica. Stau in picioare daca sunt tinut de maini (asta de vreo 2 saptamani, iar acum am 8 luni si o saptamana), intind mainile sa fiu luat in brate atunci cand cineva ma cheama -cineva cunoscut, bineinteles,deja pap orice, mananc singur pufuleti si am incercat o data covrig si alta data biscuite (mi-au fost prea putin lasate in mana, mami se panicheaza cam repede...parerea mea... :) ). Imi curge nasul de mai bine de o luna si nu reusesc sa scap de mucuti (ai mei imi aspira nasul in fiecare seara cu sistemul ala ciudat despre care v-am povestit mai demult). Doctorita zice ca nu am nimic dar se pare ca tot asa voi fi cu vremea asta ... Pana la alte noutati va saluta Eduard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu