joi, 1 martie 2012

1 Anisor :)

Iata ca timpul trece...si e deja 1 anisor de cand am venit pe lume, intr-o frumoasa zi de martisor, 1 martie 2011 :). Am crescut si sunt tot mai neastamparat. Timpul parca e tot mai putin si nu ne mai ajunge. Ii tot aud pe ai mei ca nu au timp. Din pacate nu am reusit sa scriem mai des pe blog... S-au intamplat destul de multe in timpul asta: au mai aparut 2 dintisori sus (acu 2 zile a iesit un coltisor), ma urc in pat si cobor singur. Uneori chiar aterizez :)..in cap. Am aproximativ 10 kg si 74 cm. Cu vorbitul nu ma laud :(. Zic doar :'arsh' cand vad soba de la buni, si 'da,da' cand vad telefonul si cand il iau in manuta si ma fac ca vorbesc. Foarte rar zic 'tata' si extrem de rar 'mama' -cred ca mai mult din greseala :). Pap tzitzi in continuare, de cate ori am chef. Mananc orice, cu pofta maxima :). Sunt agitat si neastamparat peste zi, o trag pe mami de par de cate ori am ocazia...de fapt pe oricare il prind, il smotocesc. Ma trezesc la 8 dimineata, aproape la fix, de fiecare data. Ma ridic in fund brusc, si apoi in picioare. Cam asta ar fi un rezumat al ultimei perioade... o sa mai scriu daca imi mai amintesc si alte 'aventuri' :). Voi incarca si poze cat mai curand :). Va saluta cu drag, Eduard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu