luni, 7 ianuarie 2013

gata cu tzitzi

Salutare! iaca a trecut aproape un an de cand am scris ultima oara pe blog. Un an plin cu bucurii, plansete, joaca, certuri cu Ana, excursii la mare si la Cluj, va dati seama ca se intampla multe in primul an din viata unui om :). 'Redactorul' acestui blog, adica mama :) s-a hotarat sa scrie tocmai acum, intr-un moment delicat al existentei noastre.Nu va speriati, nu e nimeni bolnav sau ceva de genu' :). Doar se incheie un capitol sanatos in primul rand si frumos bineinteles din existenta noastra : a mea si a lui mami :): alaptarea. Mamicile care au trecut prin asta inteleg, pe cand poate pentru altii e ceva banal, neinteresant. Am implinit un an si 10 luni si mami a hotarat sa terminam cu tzitzi. E greu, de fapt nici nu stiu pentru care e mai greu ! pentru mami sau pentru mine :). Solutia aleasa a fost sa stau departe de ea cateva zile, dar dupa o zi jumate nu s-a mai abtinut si a venit la mine(la buni). In prima zi a fost greu (imi doream sa ma ia in brate in locul meu preferat..), a doua zi parca mi-a mai trecut, a treia zi am trecut prin aceleasi stari si emotii si dor puternic si sa vedem ce urmeaza.... Dragii mei, copii si oameni mari, e foarte greu ! Sunt convins ca e nimic pe langa ce ma asteapta cand voi fi mare, dar e un moment important si delicat din existenta mea de pana acum si am vrut neaparat sa il notez in spatiul virtual, poate sa ma amuz pe seama lui cand voi fi flacau la mama :) va salut cu drag si La multi ani !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu