vineri, 8 aprilie 2011

ca la 3 luni

Azi tre sa ma laud :). Am fost la tanti doctor pentru controlul la 1 luna. Ei bine, dupa cum zice doctorita:'copilu asta arata ca unul de 3 luni..uite ce mare e,ce oase mari si zdravene are, ai de ce prinde' :).
Azi cantaresc 5.600 kg si am 58 cm lungime,iar circumferinta pieptului e de 41 cm. Faceti si voi socoteala cat am pus pe mine in kg si lungime de la nastere pana la 1 luna si o saptamana (tre sa-i multumesc lui mami ca are papa bun :)) ).
Din pacate ma cam supara mucii. Mami ma chinuie in fiecare zi cu o pompa cu care imi tot aspira mucutii. Nasoale momente. Tanti doctor zice ca nu avem ce face, trebuiesc aspirati si atat. Ne-a recomandat o chestie care suna cel putin ciudat: o pompa care se adapteaza la aspirator (!!?). Cica aia curata calumea nasu si mai jos pe caile alea de unde provin ei. Sa vedem ce se hotarasc ai mei.Doctorita zice ca e mai putin traumatizanta decat aia manuala...nush.

Ca sa inchei intr-o nota optimista, asa cum am si inceput: in rest, sanatos, frumos si iubit de toata lumea, mai ales de surioara mea Anamaria :), care ma pupa si imi face draga draga de cate ori are ocazia, ba chiar vrea sa ma ia la dans :))

Va saluta Edu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu