marți, 5 aprilie 2011

de'ale bebelusilor

 Salutare din nou! Nu prea sunt activ deocamdata pentru ca timpul meu trece foarte repede:fie dorm, fie pap, fie plang (!!!) ,fie suntem la plimbare.
In data de 25 martie am fost la medic si iata noutatile:cantaream 4.950kg (am pus 1 kg in 3 saptamani ),sunt sanatos in rest si dupa cum zicea tanti doctor 'e zdravan, se vede ca mananca bine' :).
Daa, imi place sa mananc, atat de tare imi place incat uneori uit de mine cu lapticu' in gura si ma mai inec sau pap prea mult si spre disperarea lui mami mai vars din cand in cand.
In rest ce sa va zic? In afara de papat si dormit, plang. Da, mai ales cand ma lasa singur chiar si pentru 1 minut. Ce sa fac? Asta e, nu-mi place singur. Mie sa-mi fie cineva langa mine tot timpul ! :)
Noaptea dorm bine. Seara avem o problema ca adorm foarte greu.

Cam atat deocamdata...
Sa mai cresc putin sa va pot povesti chestii interesante :)
Pana atunci, va salut !
Edu





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu