joi, 28 aprilie 2011

ghe !

 Cristos A'nviat !

Trece vremea si eu am tot mai putin notite in jurnalul meu virtual. Ce sa facem? Nu prea avem timp de scris... Din pacate pentru mami, ziua trece repede iar timpul il  petrece exclusiv cu mine. Trebuie sa recunosc sa sunt cam  raut ziua, adica plang cam din orice.
Dorm toata noaptea (intre 6 si 7 dimineata ma trezesc, pap si adorm la loc), dar adorm foarte greu (dupa 10 seara). Ziua nu prea dorm...iar la plimbare in carucior nu imi place. Dupa ce ne plimbam vreo 20 de minute ma trezesc si tzip cat ma tin plamanii :)...asa ca iesim foarte rar la plimbare. De cele mai multe ori stau la aer cat suntem la buni dupamasa cand mergem la Anamaria.
In rest,imi plac povestile, imi place sa povesteasca lumea cu mine, le rad, ganguresc - poate pare ciudat ca deja ganguresc, dar asa e, mami chiar m-a filmat ca sa aiba 'probe' pentru cei care nu cred :). Ieri in timp ce imi povestea mami tot felu' , am scos un 'ghe!' ...in timpul asta dau din maini si din picioare cu toata forta mea. Partea nasoala e ca ma tine cam putin joaca si povestitu' pentru ca incep sa ma agit si imediat plang :(.
Mami tot zice ca tre sa mai cresc un pic si o sa fiu mai cuminte :). Eu nu vreau sa-i supar pe ai mei, dar asa imi iese de multe ori. Sa speram ca voi trece peste starile astea cat de repede :)

Pana la noi aventuri, va salut !
Edu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu